Blåbärssmoothie.

Började dagen med ett pass på gymmet, sjukt skönt. När jag kom hem från skolan gjorde jag en riktigt god blåbärssmoothie och tryckte även i mig tre av chokladbollarna jag gjort. Så gott! Träningsvärken efter gårdagens magpass börjar sakta men säkert komma. Nu ska jag ut på en liten fotorunda i solen ♥
Eftersom det var många som frågade om receptet på den nyttigare varianten av chokladbollar som jag gjorde så kommer det här:
3-4 dl havregryn
3 msk naturell kvarg
3 msk kaffe
3 msk mjölk
2-3 msk kakao
3-4 matskedar honung


» Jennifer

Mums! är det helt vanliga chokladbollar eller har du något speciellt recept? :)

Svar: Det är ett speciellt recept. Kan skriva till det i inlägget :)
fotografhilda.blogg.se

» Linn

Hejsan! Jättefin blogg! Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med min bloggdesign? :)

Svar: Hej! Tack! Tyvärr kan jag inte de, är inte duktig på sånt. Min design har jag inte själv gjort :)
fotografhilda.blogg.se

» biggeros

Så gott med smoothies!! Chokladbollar är ju väldigt gott men inte så nyttigt!!

Svar: Det är inte vanliga chokladbollar. Dem är en nyttigare variant :)
fotografhilda.blogg.se

» Marie Bergman - Om livet på Cypern

Åh det där såg gott ut =)

Svar: De va de också :)
fotografhilda.blogg.se

» juNITJEJ

Så gott det ser ut!

Svar: De va sjukt gott!
fotografhilda.blogg.se

» Jonna

Mmm, mumsigt! :D

Svar: Ja verkligen!
fotografhilda.blogg.se

» Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

Låter härligt och detta ser gott ut :D

» lovisa

gott gott! brukar också köra på smoothie dagligen. fast till frukost då.

ps. har ett jättebra alternativ till chokladbollar om en vill vara lite nyttigare nån gång då och då: dadelbollar! sjukt smart. smakar likadant i stort sett! recept här: http://polichinelle.se/2014/march/godaste-dadelbollarna.html

kram!

Svar: Ja det är gott. Tack för tipset men dessa var också ett nyttigt recept:)
fotografhilda.blogg.se

» leavanny.blogg.se

Mumsigt :D

» Annster

Ser gott ut :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: