Det här med myggbett.


Nya träningskläder från stronger.se och nike.com, glad tjej!
Men till saken: myggbett! Jag blir galen, har myggbett i princip överallt, tårna, fingrarna, rumpan, höften, magen, bröstet, ryggen, armbågarna, benen, vaderna, på sidan av magen, typ överallt utom huvudet. Jag blir knäpp! Det kliar som in i, någon annan som myggorna älskar där ute? Vad gör ni åt de???


» Elin Arvidsson

I förebyggande syfte så finns det ju typ myggstift/spray som kan vara ganska bra.
Vi brukar annars ha ett slags stift som heter "after bite", men det är kanske drygt att sitta och stryka på på vartenda myggbett.

Svar: Jo jag vet. Använder mig utav afterbite men när man har så många som jag har blir det väldigt drygt i längden. Men tack i alla fall! :) någon som brydde sig ;)
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: