Tips på instagramkonto!

nataliejillfit - Natalie är en 42-årig mamma som äger! Hon är sjukt vältränad och lägger alltid upp videos på olika övningar man kan göra. Videorna är alltid välgjorda, genomtänkta och bra. Hon är väldigt inspirerande. Perfekt konto om man vill ha tips på övningar och bli inspirerad.
factsoffitness - Detta är ett inspirationskonto. Sidan är full med pushande texter och bilder. Sjukt bra citat och fakta som får en att vilja träna.
 
gymadvices - Inspirationskonto. En bra sida som visar bilder på olika övningar och hur man utför dem. Enkla och välbeskrivna bilder.
 
firgirlsworldwide - Inspirationsbilder. Mycket fina och bra bilder, fram för allt på vältränade tjejer eller tjejer som tränar. Inspirerande!
nikewomen - Ett konto av Nike. Riktigt fina bilder i bra kvalitet, man blir sjukt glad av att se alla bilderna och det är så roligt att bilderna är proffstigt tagna. Mycket bilder på snygga träningskläder och skor.
tillsammans_ar_vi_starkare - Detta konto tillhör två svenska systrar som alltid lägger upp inspirerande bilder. Tips och recept på olika hälsosamma måltider. De får verkligen att vilja laga fin och hälsosam mat! 
idasfitnesschallenge - Ett konto av svenska Ida som alltid lägger upp fina bilder på hälsosamma måltider, älskar hennes frukostar och andra roliga påhitt som hon äter. Ibland kommer det även upp lite bilder från när hon tränar, som alltid är lika inspirerande. 
fitnessbeautys - Detta är ett konto av en 17-åring från Sverige. Extra roligt är det eftersom hon är svensk och lika gammal som mig. Vill alltid prova på nya saker när jag ser inlägg från detta konto, jag blir inspirerad av att prova på nya saker och det är sjukt roligt!
fitnesspageforall - Detta är verkligen ett inspirationskonto, de postar massa olika bilder som de hittar. Det är alltså inte egna bilder. Har följt detta konto väldigt länge, och det går absolut aldrig en dag då det kommer bilder som får en att vilja sluta följa. 
systrarnajonsson - Ännu ett konto som jag inspireras av. Systrarna från Sverige lägger alltid upp fina bilder på deras mat. Dem engagerar sig alltid åt att lägga upp det snyggt och man kan inte bli annat än sugen på maten dem gör!
linnlowes - Detta är ett konto som jag hittade alldels nyligen. Älskar Linns bilder! Dem är ljusa, fina, inspirerande. Hon lägger ut allt ifrån nyttiga snacks, grymma egopics till träningsbilder/videor. Kunde knappt välja vilka tre bilder jag skulle välja hit för att visa er.
 

Hoppas ni gillar mina tips, detta är mina favoritkonto när det gäller träning och hälsa! ♥
Ni följer väl mig på instagram? hildalindgren heter jag där!


» Tillsammans är vi starkare

Så bra inlägg med bra konton!👍😊 så kul att du skrev om oss🙈💗 kram!💕✨

Svar: Tack! :D<3
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: