Min söndag.

Detta åt jag till middag när jag kom hem från jobbet idag. Hade för övrigt det skit bra på jobbet, och jag bevisade att jag faktiskt kan baka cup cakes (med sprits) haha! Mest så ni vet alltså ;-) Men det blev som ni ser hemmagjorda biffar, sallad, ägg och lite pistachnötter. Känns som jag kommer att ha pistashnötter som helgsnacks varje helg framöver haha, hade helt glömt bort hur gott det är!! Nu ska jag slänga mig på soffan, hoppas ni haft en fantastisk helg ♥


» Katta

Hej! Mysig blogg du har :) Va gärna med i veckans blogg på min blogg du hittar inlägget här: http://shettisdrottning.blogg.se/2014/march/veckans-blogg.html#comment
Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer. Kram :)

» Katta

Hej! Mysig blogg du har :) Va gärna med i veckans blogg på min blogg du hittar inlägget här: http://shettisdrottning.blogg.se/2014/march/veckans-blogg.html#comment
Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer. Kram :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: