Photoshoot.

Idag hade jag och min fina vän Kristina en photoshoot! Lägger upp fler bilder senare. Här är en jättemysig bild på henne och hennes hund Ove. Kan inte bestämma mig för vilken redigering jag tycker är finast. Vad tycker ni?
 


» Veronica

Underbara bilder!

Svar: tack!
fotografhilda.blogg.se

» Aina Strand

Superfina bilder :)

Svar: tack!
fotografhilda.blogg.se

» Johanna

Den första :)

Svar: Okej! :D
fotografhilda.blogg.se

» FrökenTV, bloggen om tv och film

Så himla fina bilder

Svar: tack!
fotografhilda.blogg.se

» Emmson

Översta :)

Svar: Okej :)
fotografhilda.blogg.se

» Jessica

Den översta tycker jag nog =)

» Ebba

Ååh vilka mysiga bilder! Jag gillade nog den andra mest :)

Svar: Tack :)
fotografhilda.blogg.se

» Junitjej

Så fina bilder!

Svar: Tack!
fotografhilda.blogg.se

» MATILDA

fin bild! och jag tycker nog den översta :)

Svar: Tack! :) Okej!
fotografhilda.blogg.se

» Elena

Fin bild!

Svar: Tack!
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: