Från mina senaste fotograferingar.

Har fotat en del nu i maj och juni. En del bilder ligger på hårddisken och är inte tillgängliga just nu. Men jag har en del att visa er:
Jag har fotograferat tre olika par som varit på bal i Maj.
Min barndomsvän Louise har tagit studenten i Malmö.
Och hon hade även världens finaste och mysigaste studentfest.
Min bästa vän Christian har varit på bal med sin baldejt Isabella.

Är så glad att jag får äran att fotografera människor. Det gör mig så himla glad! 


» Veronica

Så himla vackra bilder!

Svar: Tack!:)
fotografhilda.blogg.se

» ACIRES - Fotograf i Skåne

Nej, men så chockad man blir när man ser någon man känner igen på blogg.se startsida!

Gick i parallell klassen med christian i typ.. 8:an tror jag, haha!

Svar: Haha åh vad roligt! :)
fotografhilda.blogg.se

» giime

Vad fina bilder ☺

» HJJONSSON

Härliga bilder! :D

» Felicia Andreasson

Så fina bilder verkligen! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: