Svenska skolan i Nairobi.

Varför kom inte denna tanken till mig innan jag började gymnasiet? Tänk att få plugga svenska i ett land där man alltid velat åka till, tänk att få bo där, ha nordiska skolkamrater och svenska utbildningar. Herregud, jag ångrar mig djupt att jag inte tänk på detta innan jag valde att plugga i en stad 2 mil hemifrån. Om du är trött på din vanliga vardag, vill göra någonting spännande, vill utomlands och ändå inte missa gymnasiet, tänk på detta! Tror verkligen det är en lärorik och spännande upplevelse. Tyvärr skulle jag aldrig kunna tänka mig att börja om gymnasiet, annars hade jag lätt övervägt att åka till Kenya och gå på en svensk skola där. Detta är ju absolut någonting för er där ute som vill ha lite spänning i vardagen och inte vill leva ett vanligt Svensson-liv! :) Tyvärr (haha) får jag stå ut 1,5 år till på gymnasiet i Ystad och vänta med Afrika tills jag tagit studenten. Längtar!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: