Ny kategori här på bloggen!

Då var denna dagen snart över, skönt att det snart är torsdag och att det börjar närma sig helg. När jag kom hem gjorde jag bananpannkakor med jordgubbar, mums! Perfekt när man är hungrig. Skulle ut på en joggingtur men det hann bli mörkt innan jag kommit hem, så jag ska istället göra egna övningar här hemma innan jag slänger mig i duschen. Pappa och jag gör biffar, så ska snart käka, gott! Har förresten gjort en ny kategori här på bloggen, "work out & healthy food". Där lägger jag in inlägg som har med träning och göra, såsom kanske bara någon nyttig banan pannkaka eller någon träningsbild!
 

Glöm inte att följa mig på instagram @hildalindgren. Tycker det är jätte roligt med träningen nu, har verkligen kommit igång med det och äter bra mat. Så lägger upp mycket bilder på mat/frukostar, men såklart även bilder på fina soluppgångar osv, som förut.


» Annika

Mumsigt :D

Svar: Ja verkligen:)
hilda - fotografering & vardag

» Ebba Molin

men åh så gott!

Svar: Ja!!:)
hilda - fotografering & vardag

» Silke

detdär verkar otroligt gott!

Svar: Det är de:)
hilda - fotografering & vardag

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: