Helgen i mobilbilder.

Sourz // Jag igår // My 18 år // Dans igår // Cyklade 1,5mil // Mina fina tulpaner // Spinning // Bananpannkakor (ofc)


» Caroline Lundberg

Halloj!

Spana gärna in min blogg! Jag heter Caroline å bor i Örnsköldsvik (Ö-vik).

Jag tycker supermycket om att fotografera å i min blogg får du följa min vardag och mitt fotograferande!
Här vandrar inga isbjörnar på gatorna men snön rasar ner från himlen i mängder!

Allt är så mysigt här uppe å jag skulle gärna vilja dela med mig av detta! Hoppas du finner något intresse i min blogg och det skulle göra mig jätteglad om du också skulle vilja följa den! :D

Ha en fortsatt trevlig dag,
kramar från norrland!

» Kajsa

sv; tack så mycket! åh, vad tyckte du om det?

Svar: Det var ganska långt till de stora liftarna, men annars var det underbart! :)
hilda - fotografering & vardag

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: