Havet.

Idag åkte pappa och jag till havet för att fotografera. Första gången jag använde mitt gråfilter! Älskar långa slutartider på vatten. Tänkte ha dessa bilder till slutprojektet i foto där jag har valt temat vatten :-)


» Olivia D. Walster

Så fina bilder <3 !

Svar: Tack min sköna!
fotografhilda.blogg.se

» Sofie

Åh vilka härliga bilder!

Svar: Tack :))
fotografhilda.blogg.se

» Joe

Underbara bilder :)

Svar: Tack :)
fotografhilda.blogg.se

» Sofia

Vackra bilder :-)

Svar: Tack:D
fotografhilda.blogg.se

» Linda

Vad avundsjuk man blir på bilderna! Såå otroligt fina! :)

Svar: Åh tack så himla mycket :)
fotografhilda.blogg.se

» KMStyle

så fint!

Svar: Tack!!:)
fotografhilda.blogg.se

» Annster

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
fotografhilda.blogg.se

» Tess

Åh, så fint! :) Kram

Svar: Tack! Kram :)
fotografhilda.blogg.se

» ida

Åååå alldeles underbart! Önskar jag bodde vid havet!

» ida

Åååå alldeles underbart! Önskar jag bodde vid havet!

» Johanna

Underbara bilder Hilda! Har sagt det så många gånger och säger det igen, du är grym! :D

Svar: Tack så väldans mycket kära du! :) blir så glad!!
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: