Ny jordglob.




Fick denna jordglob som stått på farmor och farfars vind i flera år. Helt ny och aldrig uppackad ur lådan ens. Gissa hur glad jag är? 


» mariacarolina.blogg.se

Den var vacker! Själv letar jag fortfarande efter en, haha :3

» Sofia [fotoblogg]

Åh så fint med en jordglob! :)

» Josefine Hellgren

Den var ju jättefin! Lyser den så rött? Förstår att du är glad :)

Jag har en fototävling på min blogg. Och jag vill hemskt gärna att du är med! :) Man kan vinna 200 kr på kamda.se och temat är "människor är vackra".
http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/tavla-i-foto.html
Jag hoppas du vill vara med. Kram kram :)

Svar: Tack! Ja den är gul så den lyser lite rödare än vanligt :)
Vad roligt. Ska kolla in det!
fotografhilda.blogg.se

» emma

åh superduper fin! vilken fin blogg du har :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: