Långhelg.

Igår gjorde jag bananpannkakor när jag kom hem, så gott! Alldeles för längesen jag åt det. Idag har jag varit och fotograferat en invigning av ett nytt företag och imorgon blir det balfotografering, superroligt! En mindre rolig sak är att jag tappade mobilen i toalettstolen idag. Varför jag? Den funkar men högtalarna är mindre bra. Surt. Har fullt upp i helgen och uppdateringen lär bli mindre bra! Ha det bra ♥


» Fanny

Åhh gud vad got det ser ut!!!

» Veronica

Gott!

» Emiza

ser gott ut :D

» Julia

Åh vad fint!

» Emilia

Gott det såg ut! =)

» Isabella - Szalai Fotografi

Åh nej vad jobbigt det där med mobilen! Min gamla iPod lyckades glida ur fickan och trilla ner under toalettlocket en gång när jag satt och borstade tänderna, det gick att spela upp musik och så på den men skärmen var död, tur att jag fick en ny helt gratis sen tack vare att garantin inte gått ut :p

» Sandra

Smarrigt. Ha en bra helg i alla fall! :)

Svar: Tack detsamma :) (lite sent)
fotografhilda.blogg.se

» Emelie

så gott med bananpannkakor! va ett tag sen jag åt det jag också, kanske är dags snart ;)

Svar: Japp! Det tycker jag :)
fotografhilda.blogg.se

» Fan

Snacka om perfekt frukost, mmm!

Svar: yes det var gott :D
fotografhilda.blogg.se

» Joe

Men så typiskt med mobilen....jag har också gjort de en gång, i toaletten, men de överlevde faktiskt. :) Hoppas din blir bra när den torkat

Svar: Den är bra nu! Hade den i ugnen i en halvtimme :D
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: