BIKINI.

Här är min nya bikini jag beställde hem för några dagar sen, älskar den! Väntar på att få inviga den i Kroatien... :-) Har även köpt en ny klänning, den är så himla fin! Använder väldigtväldigt sällan klänning men inför Christians student kände jag att det var dags för en! Ska se om jag kan ta någon fin bild på den och lägga upp här på bloggen!


» Josefina

Älskar din blogg, hur fin som helst.
Gå gärna in på min blogg www.lafina.blogg.se jag skriver om min vardag, resor, mode och annat kul. Har precis kommit igång med den så det skulle vara kul att få lite läsare :)

// Trogen och rolig bloggläsare

» Melanie Forsberg

Så fint mönster!

» Joe

Riktigt snygg!!!

» Kajsa

vilken fin :)

» Frida

Tänk om man hade haft bikini kroppen till den där! Grymt snygg!
Jag har lagt upp tre nya bilder någonstans på min blogg! Den som svarar rätt får en länkning? (Bilderna som jag lagt upp ligger med i inlägget där jag ber er hitta bilderna) :)

» Malin

Snygg! Vart köpte du den? Älskar färgerna :)

Svar: Nelly.com! :)
fotografhilda.blogg.se

» Nalliiz

Wow vad snygg den är! :)

» MADDISENJ.SE

Den var riktigt fin. Vart hittar man den?

Svar: Nelly.com:)
fotografhilda.blogg.se

» Emiza

riktigt fin

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: