Shopping.

Idag var Carro och jag på Emporia efter skolan. Fick med mig lite välbehövliga saker hem, skönt! Invigde direkt de nya skorna på gymmet och nu blir det häng framför tvn hela kvällen.♥


» ELIN

fina köp!

» CJ

Hilda, jag valde dig som vinnare i min tävling om två armband. Maila mig din adress så skickar jag snarast. :) Kram och hoppas att din farfar blir bra. <3

Svar: Vad glad jag blir. Har aldrig vunnit något sånt här innan. Mejlar genast. Tack det hoppas jag med :)<3
fotografhilda.blogg.se

» Louise

Kul med shopping :)

» Emelie

Älskar skorna!

Svar: Tack jag med ;)
fotografhilda.blogg.se

» Emelie

Älskar skorna!

» Annster

Så fint :)

Svar: tack! :)
fotografhilda.blogg.se

» Kajsa

älskar skorna. galet snygga !

Svar: tack, tkr jag med :)
fotografhilda.blogg.se

» Lynlee

Asså skorna. Och shortsen. To die for.

Svar: Hihi ellerhur!
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: