Nya träningskläder.

Älskar nya träningskläder, så roligt! Speciellt nu när man tränar så ofta. Måste dessutom tipsa om appen 'Virtual Trainer'. Där finns verkligen alla övningar man kan tänka sig, kroppsövningar, hantlar, skivstång, kettlebell, TRX osv. Där finns ca 450 olika övningar och det finns video på alla hur man gör. Hur bra som helst! Dock måste man betala lite för att få se alla övningarna, men det är lätt värt det. Speciellt om man behöver lite träningsinspiration och har svårt och komma på övningar att göra. Kolla den! :)


» Esmeralda

älskar att köpa träningskläder! vad fina dina var :D


Gör du din design själv? jag behöver hjälp med en sak på min och isåfall undrar jag om du kanske kan hjälpa mig :D

Svar: Tack :) Jag har gjort min header och designen har jag gjort utefter en mall, bara ändrat lite i den :)
fotografhilda.blogg.se

» ida foto. ♛

snygga!

» Linnea

Sv: Den är från H&M´s home avdelning! Väldigt snygg om du frågar mig :)

Svar: Aha tack så mycket! :)
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: