Godmorgon lördag!


Hade klänning igår, kändes extra roligt och känna sig fin i klänning. De som känner mig vet om att jag nästan aldrig har en klänning på mig! Så nu tyckte jag att det var lite roligt och visa det haha. Ikväll blir det fest, tänkte hinna visa en del bilder sedan igår innan dess! Ha en bra dag :-)


» Mammut_843

så vacker du är min vän.<3

Svar: Puss<3
fotografhilda.blogg.se

» Mammut_843

Hahahaha, ^ de där va jag asså #jagärenmammut

Svar: Störd!!!
fotografhilda.blogg.se

» Mammut_843

HUR FÅR MAN BORT MAMMUT?
Ta bort dom förra så skriver jag en nyyy
VÄNTA

Svar: Hahahaha asså
fotografhilda.blogg.se

» Carro!

Så vacker du är min fina vän. <3

Svar: Tack!<3
fotografhilda.blogg.se

» ida foto. ♛

superfint! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: