Havregrynsgröt med fluff.

Tog ett gympass efter skolan och när jag kom hem gjorde jag detta mellanmål. Havregrynsgröt, jordgubbar och fluff på proteinpulver. Jag använder detta pulver från gymgrossisten. Jag har smaken choklad, den är jättegod. Om man inte vill dricka pulver alltid är det perfekt att göra fluff och blanda med proteinpulver, så får man ändå i sig samma mängd! Nästa gång ska jag prova att göra fluff på annan smak! :-)


» Alice Stråhed

åhhh gud vad smarrigt det ser ut!!! du är ju grym, haha och du får gärna serva mig en dag! ;)))

Svar: haha tack!! haha jag säger detsamma ;)
hilda - fotografering & vardag

» Anna Darner - foto,träning&design

Tänkte bara tipsa om min veckans blogg-tävling, var gärna med!
http://annadarner.blogg.se/2014/february/tavlingsdags.html#post-comments

Ursäkta så hemskt mycket om du inte tycker om såna här kommentarer.
Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: