BLOPPIS!

Vinröd tröja strl M, 50kr. Scarf guld/svart 30kr. ACDC linne strl M, 50kr. Stickad rosa/röd tröj strl L, 30kr.
Rosa tränings-tshirt från Nike strl M, 50kr. Oversize space-kors linne, urringat i sidorna strl L, 40kr. Jeansleggins från veromoda strl M, 60kr. Stickad kofta strl S, 60kr.
Svart långärmad tröja strl S, 40kr. Grå med knappar strl S, 30kr. Herrtröja med 3 knappar strl L, 50kr. Stickad kofta strl M, 60kr. Jeansleggings strl M, 50kr. Linne från kandee, strl L (ganska långt) 70kr.
Linne med USA-flagga L (mer som M) 30kr. Collagetröja strl M, 70kr (älskar den, använder bara aldrig den). Stickad tröja strl S, 40kr. Randigt linne strl M, 30kr. Gräddvit tshirt strl L, 30kr. Långärmad tröja strl M, 50kr.
Glansiga teamsportia shorts strl M, 20kr. Rosa/beige tröja strl M, 50kr. Adidas inomhusskor strl 41 1/3,150kr. Svarta shorts strl L, 30kr.
Grå herrtröja med möjligheten att ha ärmarna i knappar eller nere, strl L, 50kr. Collagetröja "living in peace" strl M 100kr. Transparent linne strl L, 50kr.
Beige killtröja strl S, 50kr. Magtröja strl M 30kr. Klänning strl S, 70kr. Run Dmc linne strl L, 40kr. Jeansshorts strl 36, 30kr. Beige shorts strl 38/40, 30kr. Mjukisshorts strl S, 20kr. Vit tröja strl S, 50kr.
Tshirt strl M, 30kr. Långärmad blå tröja strl S/M 30kr. Långärmad tröja med orange tryck strl M, 50kr. Tshirt örn strl M, 30kr. Jeansleggins utan ficka strl M, 60kr. (aldrig använda).

Kände att jag fick ge kläderna en chans här innan jag skänker bort dem. Allting är i fint skick! Skickar gärna på posten om köparen står för frakten. Bara kommentera om ni vill ha någonting eller kontakta mig på mejl! [email protected]


» Julia

"Stickad rosa/röd tröj strl L, 30kr." & "Långärmad tröja strl M, 50kr (den med PARIS, piece of mind på)"
skulle jag vara mycket intresserad av! Problemet är bara att jag bor i Finland, så portot blir antagligen väääldigt dyrt... :((

Svar: Ingen aning om vad det kostar. Kan försöka ta reda på det. Skicka ett mejl till mig istället med bilderna på tröjorna så jag inte misstar dig. [email protected]
fotografhilda.blogg.se

» Anonym

Jag har skickat ett mejl till dig :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: