FOTOTÄVLING!

Men denna bild tävlar jag på Filippas blogg. Man kan vinna en värdecheck på 300kr, och man får välja mellan tre olika sidor. Om jag vinner skulle jag vilja ha detta och detta. Såklart då betala de pengarna som behövs läggas till. Har alltid velat ha ett gråfilter så jag kan fota med långslutar tid t.ex utan att det blir alldels för ljust. Sen är jag i stort behov av ett uvfilter till mitt kära 50mm objektiv som jag håller så kärt. Skulle vara fruktansvärt roligt att vinna! Filippa kommer välja ut 10-15 bilder och om jag blir en av den så skriver jag det här så ni kan gå in och rösta för fullt! Håll tummarna! 


» lovisa - foto & vardag

jättefin bild!!

» Felicia Andreasson

Så fina bilder! :D

Svar: Tack! :)
fotografhilda.blogg.se

» lisa

galet fin bild och underbar header! :)

» lisa

galet fin bild och underbar header! :)

Svar: tack så hemskt mycket:D
fotografhilda.blogg.se

» Magda - Fotografi

Denna var superfin, du har min röst for sure!

Svar: Tack så hjärtligt!!:)
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: