Dessa ständiga frågor om min blogg.

Detta himla problem med denna blogg alltså. Ska jag vara personlig, inte personlig? Text eller inte text? "Seriösa" bilder eller vardagsbilder också? Ska jag skriva om min vardag eller inte? Jag vet verkligen inte, vill ju att ni som läser ska tycka att det blir så bra som möjligt. Så det är faktiskt inte bara jag som bestämmer. Vill ha era åsikter! För blogga det vill jag, men jag får inte riktigt ihop det eftersom jag inte vet vad ni vill se och läsa här. Snälla kommentera, va anonyma om ni vill. 


» Olivia D. Walster

Blogga personligt också! Text ibland, bara bilder ibland. Variation!!!!! :D <3

» Anonym

Var det som känns bäst för dig. Hur personlig man ska vara varierar lite på vad det handlar om. Läser inte din blogg så ofta men jag tycker att den är trevlig så kommer definitivt komma hit oftare.
Vill du blogga för att bli känd gäller det att skriva om saker och göra något annolunda för att publiken ska bli intresserad. Välskrivna texter och bilder är också något som lockar läsare. Eftersom att du i grund och botten har en fottoblogg är mycket bilder och lite tips på hur man får bra bilder något som ofta hör till. Ha det som grund och utveckla sedan bloggen till din egen personliga. Gör något som du är trygg med och gillar. Då blir det roligare för både du som skriver och vi som läser.
Kram

» Anonym

Var det som känns bäst för dig. Hur personlig man ska vara varierar lite på vad det handlar om. Läser inte din blogg så ofta men jag tycker att den är trevlig så kommer definitivt komma hit oftare.
Vill du blogga för att bli känd gäller det att skriva om saker och göra något annolunda för att publiken ska bli intresserad. Välskrivna texter och bilder är också något som lockar läsare. Eftersom att du i grund och botten har en fottoblogg är mycket bilder och lite tips på hur man får bra bilder något som ofta hör till. Ha det som grund och utveckla sedan bloggen till din egen personliga. Gör något som du är trygg med och gillar. Då blir det roligare för både du som skriver och vi som läser.
Kram

Svar: Tack för din kommentar. Ska absolut tänka på detta :) kram
fotografhilda.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: